9. helmikuuta 2013

Anteeks, anteeks, anteeks...

Mikä. Mua. Vaivaa? Oon taas laiminlyöny tän kirjottelemisen ja kaiken muunki. Hyi minua. On siis tällä välillä ehtiny tapahtua vähän kaikenlaista, tärkeimpänä nyt ehkä se, että aloin liikuttaa Lucaa, se on sellanen ponimainen poni ja vauhtia riittää, tarkotuksena on saada sille säännöllisempää liikuntaa. Luca oli aluksi tosi vauhdikas, on vieläkin toisinaan. :) Oon tosi tyytyväinen, että se on edistyny jo näinkin paljon näin lyhyessä ajassa, ja pari kertaa ollaan jo hypättykin pieniä ristikoita. Nyt Luca on kuitenkin jonkun aikaa lomalla, kun oli vissiin venäyttänyt kaulansa ulkona. Tossa videossa oon siis kolmatta kertaa selässä, eli ei ihan täydellistä menoa.

Onnin kanssa on menny ihan hyvin, ollaan käyty nyt lähes joka sunnuntai Jounin valkuissa, ja hypätty n. 110cm ratoja, ja hyvin on menny. Haavat on parantunut jaloista tosi hyvin ja kulumatkin on jo lähtenyt paranemaan (Onnilla siis tälleen tammi-helmikuussa tulee aina kulumia vaikka mistä mm. loimesta ja satulahuovasta) Haen myös kesäks junnumiittiin Ypäjälle, saa nähdä pääsenkö, mutta toivotaan ! :) Tää nyt oli tällänen säälittävä pikkupostaus, mut yritän nyt ryhdistäytyä ja kirjotella useemmin ! Ja sen verran bannereista, että pyrin tekemään niitä mahollisimman paljon, kunhan vaan ehin, älkää hätäilkö :)

Tänään maastossa Onnin kanssa, kovaa mentii ja kivaa oli :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti